PATIRTINIS UGDYMAS(IS)

PATIRTINIS UGDYMAS(IS)

Ugdymo procese laikomės nuostatos, jog geriausiai vaikai įsimena tas ugdymo(si) patirtis, kurios jiems sukelia emocijas. Paprasčiau tariant, siejasi su asmenine jų pačių patirtimi. Nepailstamai siekiame, jog mūsų vaikų dienos būtų kuo įdomesnės, ugdomosios veiklos stebintų, sudomintų, skatintų kelti klausimus, kviestų ieškoti atsakymų ir į pasaulį žvelgti tyrėjo akimis! Kiekvieną dieną mūsų vaikai sužino ir atranda ką nors naujo, pavyzdžiui patys spaudžia sultis ir jas ragauja, konstruoja žibintus, sodina pomidorus, stebi ugnikalnio išsiveržimą, spalvina akmenėlius ar keliauja susipažinti su suaugusių žmonių  profesijomis… Drauge su ugdytojomis vaikai natūraliai dalyvauja patirtinėse ugdomosiose veiklose, jaučiasi saugūs, ramūs, atsipalaidavę ir pasitikintys savimi. Veikdami išvien su kitais jie nebijo kelti klausimų ir diskutuoti, palaikyti ir padėti vienas kitam, dalintis patyrimu, lengviau prisiminti ir įsisavinti įgytas patirtis.